dimecres, d’agost 09, 2006

Petites diferències

Si veig les "mega-pantalles" de vídeo del davant de l'estació de Shibuya engegades, això voldrà dir que arribo tard a la feina.
Aquest ha estat el cas d'avui, per culpa de la pluja, el meu tren s'ha enrederit 15 minuts, això significa una penalització i una multa econòmica que veuré reflexada en la meva propera nòmina.
Per compensar aquesta incidència la companyia entrega al passatgers un justificant del retard, un empleat de la companyia a cada sortida va repartint els rebuts a tothom que ho sol·liciti, ràpid i eficaç.
Amb aquesta papereta la meva empresa reclamarà a la companyia el valor econòmic del meu treball perdut i així no m'ho descomptaran a mi.
Genial no? No és la primera vegada que em passa, per això no m'he preocupat, la companyia ferroviària ha acceptat la seva responsabilitat i la meva empresa gestionarà la incidència.
Val a dir que s'acosta un tifó i que la cosa anirà a pitjor.


Una imatge del famós rebut.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja podria fer això Renfe, que no ho fa ni a les Grandes Linias que diuen ells (a Rodalies ni s'ho plantejen...)

A Grandes Linies si no portes una hora de retard per culpa directament seva res de res (si plou és veu que no és culpa seva...), a l'Euromed potser et retornin el 25% o rl 50% si no arriba a l'hora de retard (a mi hem van donar el 50% per 50 minuts) però a l'Arco o el Talgo oblida't

Anònim ha dit...

Oooooooooh!!!!

Els meus ulls no donen crèdit el que estan llegint. Quina perfecció.

Aquí a Catalunya no ho podriem fer perquè sinò arruinariem Espanya.

Ostres, aquests japonesos, si que en són d'eficients

Anònim ha dit...

Això si que està bé!!

Aquí la Renfe no faran això xD, si arribas tard, mala sort, es el que hi ha i ja t'espabilaras, i t'has d'esperar al tren que va en retard de X minuts...desprès les explicacions les has de donar tu.

L'odi que li he agafat a la Renfe en 2 anys...

::JOSEP::