dijous, de desembre 21, 2006

Crònica d'una vetllada blaugrana_2

Entre l'epidèmia de Norovirus i la decepció del diumenge no havia arribat a publicar les imatges del partit del dijous.

Arribada a l'estadi NISSAN des de l'estació, sota els paraigües...

Des d'una de les passarel.les que menen a l'estadi, tothom es feia la foto aquí, per tant suposo que n'hi haurà milers com aquesta.

Abans de començar, cal menjar una mica, és curiosa la fal.lera que tenen els japonesos amb el menjar, com dormir ho poden fer a qualsevol hora i qualsevol lloc, però no els veureu massa grassos.

Kluivert? Aquest ja fa temps que és del Barça.

T'estimo Barça!

Més que un club "kurabu ijou no sonzai", la nostra senyera i els colors del FCB omplen l'estadi.

Ens em mullat, passat fred, però ha estat divertit.

El resultat és evident...

En Koichiro, el meu germà gran, fent país, en un restaurant coreà. Vestia orgullós la samarreta de la nostra selecció.

8 comentaris:

Waipu Joan ha dit...

fotos genials!!!
visca el Barça!
(Llàstima de resultat)
Gent com tu, parlant de Catalunya als altres, crec que és fonamental per a la nostra cultura!
De veritat que ho trobo genial!

Anònim ha dit...

Ben igual que a l'estadi amb fred, pluja... de veritat que cada dia més sembla que t'hagis portat un trosset d'aquí cap el Japó.

Per cert, igual aquesta noticia t'interessa.

tobuushi ha dit...

De fet no seria molt difícil si els mitjans de comunicació japonesos se'n fessin ressò.
El meu sogre treballa al Sports Nihon, que vindria a ser "el Mundo Deportivo" japonès, el problema és que aquest any la cobertura mediàtica de s'esdeveniment la portava el periòdic rival, serà complicat, però li ensenyaré, potser li farà gràcia i qui sap, tibant el fill...

Waipu Joan ha dit...

Han trobat el nen i el conviden a un partit al Camp Nou!

tobuushi ha dit...

Genial! Ara haurien de fer soroll perquè es sàpiga al Japó.

Assumpta ha dit...

Si vaig al Japó podré menjar de tot a qualsevol hora sense engreixar-me? :-))

FORÇA BARÇA!!!

tobuushi ha dit...

Assumpta.
Això és cosa del seu metabolisme jo faig panxeta i se me n'enriuen molt. De totes maneres crec que si vinqués a Catalunya estaria més gras.

Assumpta ha dit...

Si pogués menjar de tot, de tot i quedar-me com estic ara, ja estaria contenta... i no estic gens prima, estic "normal"... però a la que em passo una mica amb el menjar, ja hi som, a guanyar pes!! :-)