dimarts, de desembre 05, 2006

Soldats imperials! A Tòquio és normal

Fa gairebé un any que em vaig fer aquesta foto amb el meu amic Mack i un "soldat imperial", ara he descobert que aquest tipus té nom i es diu Danny Choo com podeu veure al seu web, és un britànic d'origen xinès que es passeja per Tòquio vestit amb aquesta armadura. El paio en qüestió és un "geek" de cuidado, un "coco" que ara treballa per Microsoft (no m'extranya que els Windows vagin com van). Visiteu el seu web, val molt la pena.


Menjant Ramen...


Al tren...


Els "Stormtroopers" van a la "Estrella de la Muerte" en Nissan Match ( Micra ), podran aparcar?


A Akihabara amb una Maid com un "otaku" qualsevol...


Esperant el tren de Yamanote Line

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Bé, la cosa té els seus avantatges :

* No has de pensar que et posaràs l'endemà.
* La rentadora sempre és de roba blanca.
* Si quedes amb algú, pots estar segur que et veurà

Encara que també desavantatges:

* Oblidat del típic "uy.. en/na [nom], a veure si no m'ha vist"

En tot cas la fotografia al costat del tren m'ha fet veure la llum. Al Rodalies de barcelona ara han posat uns informadors que van uniformats amb una americana vermella. Jo crec que seria molt més útil si fossin vestits d'Stormtroopers !!

David JB ha dit...

Uohh. Va sempre així? Carai tu, no serà massa pesat portar això a sobre cada dia?

Anònim ha dit...

Doncs no em vull ni imaginar com ho deu passar de malament els mesos d'estiu. Amb aquella xafogor tan bèstia que fa per Tòquio...
Realment se'n ha de tenir moltes ganes d'anar així.

tobuushi ha dit...

Bé, si visiteu el seu web veureu la seva cara, esclar que no va així cada dia només quan surt de festa o a fires otaku.
Microsoft és rar però no tant, crec.