dilluns, de juny 23, 2008

Pepsi blava

Avui volia dedicar aquest post a la Squadra Azzurra per l'alegria que ens havia de donar. Però no ha estat així...
Els que teniu la meva edat, una que ja no comença a fer gràcia dir, recordareu el "polo" "Friguron", un gelat de gel, amb la forma d'un tauró de color blau, amb gust de pinya. A mi m'agradava molt, tot hi que em deixava la boca blava i segur que duia més conservants que la cara de Silvio Berlusconi.
Aquest estiu Pepsi a tret un nou sabor, el "Blue Hawaii ", i té el mateix gust i color que el meu estimat "Friguron". Ja em direu que té a veure la pinya amb el blau. Potser ha estat algun creatiu català de la Pepsi qui ha tingut aquesta pensada. Chi lo sa...
Mentestant, Salute!


1 comentari:

Carquinyol ha dit...

ohhh preciós, encantador, sublim... estic parlant del Mac eh?

:P

No et preocupis per això d'Itàlia, ho han fet perquè siguin els de Russia els encarregats de la desfeta. Pensa que per a els espanyols sempre seran els "rojoscomunistas".