dijous, de maig 21, 2009

Desconeixement perillós

Al Japó, sembla mentida, hi un gran desconeixement del món, sobretot de la simbologia, dic que sembla mentida perquè només mirant pel·lícules americanes et pots fer una idea de les icones occidentals més famoses. Potser és que no miren pel·lícules. L'altre dia vaig veure aquest cartell per Internet, estic treballant en un projecte amb imatges de Lluita Lliure i cercava informació.
No és la primera vegada que m'hi trobo, de vegades, pujava al tren amb mi un noi escanyolit amb ulleres de set ciències dels 80, que duia una bossa creuada amb el símbol de la SS. Em venien ganes de fotre-li un mastegot i que s'empasses les ulleres i la bossa!
L'altre dia vaig veure un noiet que anava amb una samarreta del Barça amb el nom de Bojan a l'esquena, jugava amb una Nintendo DS decorada amb la bandera espanyola. Pobret!

3 comentaris:

Carquinyol ha dit...

Sincerament empipa veure a aquests que utilitzen la simbologia sense conèixer el seu significat, però encara més els que l'utilitzen coneixent-lo...

maria ha dit...

No ho entenc...però no els hi ensenyen a l'escola? Ho de la bandera espanyola suposo que no però, ho de les SS? Ho trobo una mica fort...

tobuushi ha dit...

A l'escola japonesa la II Guerra Mundial s'explica d'aquella manera...