dimarts, de juny 07, 2011

Revisió dental

 El diumenge passat els dentistes de la ciutat feien revisions gratuïtes a la mainada. El Japó és un país amb molt problemes dentals, són molt el joves que llueixen dents d'or, si d'or, com el "Pedro Navaja". En un país on hi ha destistes a cada cantonada, no es pot dir que la tecnologia hagi avançat gaire.

 La Shikibu té les dents perfectes...

 En Miró massa juntes, les vuit que té...

 Aquí ensenyaven a raspallar-se les dents...

I aquestes bones dones feien galetes dolces però que no fan mal.

5 comentaris:

Assumpta ha dit...

Bé, si és un país amb problemes dentals, està molt bé que facin aquestes revisions i explicacions... i les galetes, espero que fossin bones ;-)

Fa molts anys recordo que la meva mare duia un parell de dents d'or... no eren molt visibles, però sí quan reia... la meva mare era molt bonica de jove i jo no trobava que aquelles dents li fessin lleig. Suposo que, en els meus records sempre l'havia vist així i les mares sempre són maques :-)

Crec que en algun embaràs li va afectar bastant les dents i per això duia aquell parell de peces postisses. Amb els anys, quan altres dents es van posar pitjor, ja li van fer un pont de quatre o cinc peces, ja totes de color blanc, que és el que porta ara.

És molt curiós tot això que ens expliques de la vida al Japó, del dia a dia... m'alegra haver descobert el teu blog i espero no fer-me massa pesada amb aquests comentaris tan llargs :-)

tobuushi ha dit...

No volia ofendre amb el comentari de la dent d'or, però suposo que no és el mateix una dent d'or dins la boca d'una mare guapa que en un homenot japonès de 30 anys ;) Pel què dius d'això de la dent d'or fa anys, ara normalent es posen blanques, però al Japó insisteixen amb l'or.
Gràcies pels teus comentaris, com més llargs millor.

Assumpta ha dit...

Nooooo, no, que no ha resultat gens ofensiu, de veritat, si m'ha fet gràcia!! :-)) per això he posat el comentari, com volent dir que era com una cosa "antiga" que, tot i que jo a la meva mare la veia maca igual, tan bon punt la cosa es va modernitzar una mica, ja ho van fer blanc :-))

Bé, si no se't fan pesats els comentaris llargs, jo feliç hehehe

Marta ha dit...

Hola Isaac!!!
EStà molt bé aquestes revisions gratuites!! Aquí aixó no ho sé si ho fàn , però segur que quan tinguem el nen o nena....ja ho miraré!
Petons als 4!!!
Marta

... ha dit...

Ostres, ho trobo una idea boníssima!