dimarts, d’abril 24, 2012

Els nostres llibres i roses

Roses i llibres a dojo per Sant Jordi.



8 comentaris:

Marta ha dit...

A mi m'han regalat una rosa republicana amb la senyera i un llibre d'un autor Japonés, jejejejejeje. Un que es diu Keigho Higashino i el llibre es diu " La devoció del sospitós" i al Marcos un de l'autor Walter Lewin qu ees diu " Por a mor a la FÍSICA"
Diferents lectures, ja veus!

maria ha dit...

Uau!Quanta lectura!Tens per anar llegint. Molt bon exemple.

Assumpta ha dit...

Les roses, totes molt maques... i quants llibres!! Quina sort poder-ne comprar tants! :-))

Kojirō Naruse ha dit...

M'has recordat que m'he de demanar Joc de trons una vegada acabi amb els Jocs de la fam.

Ja ens diràs que tal és ;)

Joel ha dit...

A mi també m'han regalat "Tempestes d'espases" i "El meu amor, Sputnik" de Haruki Murakami.

tobuushi ha dit...

Marta.
Bé hi ha gusstos per a tothom.

maria.
M'han de durar, no n'hi ha de llibres en català al Japó.

Assumpta.
Les roses i igual que els llibres són regals.

Kojirō.
Com acoustuma a passar, els llibres són millor que la peŀlícula. Crec que no m'esperaré a poder comprar la traducció i aniré directa a l'original.
Joel.
Tothom em parla de Murakami, i jo no puc amb ell.
A l'Aya tampoc li agrada.

Claire ha dit...

Que guai! Quin Sant Jordi més maco!
Jo de Murakami m'he llegit dos llibres i no em va convèncer... No m'agrada... i això que després del primer en van llegir un segon per donar-li una altra oportunitat...

tobuushi ha dit...

Claire.
Doncs estem igual, quina falera amb el Murakami.