dimecres, de juny 06, 2012

Xocolata d'astronautes

Fa dies l'Aya em va comprar xocolata d'astronauta en una conferència del professor Junichiro Kawaguchi, el director del projecte Hayabusa, un satèŀlit artificial japonès.
La Shikibu i en Miró maldaven per menjar-se la i cada dia me la demanaven, finalment vaig cedir el diumenge passat.

Aquest és l'aspecte que tenia, val a dir que era molt lleugera i que estava totalment seca, deshidratada, com un porexpan, però era molt bona, un cop dins la boca s'hidratava i recuperava l'aroma i el sabor de la xocolata. També feia bona pinta, no?
Així doncs per a tots els qui es pensaven que els astronautes japonesos menjaven, fideus i sushi hidrofilitzats, res més lluny de la realitat, heu de saber que també s'enduen pastissos de xocolata, per els amants d'aquesta "substancia química" és bo de saber per si mai ens toca anar a l'espai, mai se sap. (^0^)

3 comentaris:

Assumpta ha dit...

Ostres, tu!! Que jo encara no he dinat... tinc gana i m'encanta la xocolata!! :-DD

maria ha dit...

Quina bona pinta...glups!

Claire ha dit...

Sí, ja recordo que ho vas dir i fins ara no hem pogut veure com era aquest xocolata per astronautes.
Mola molt! Se les inventen totes! I té una pinta genial!! 食べたい!!