dilluns, de març 09, 2015

El meu portafoli On-line

Diuen que el sabater és qui va més mal calçat.
El meu és un d'aquells casos en que em passo la vida creant continguts per la xarxa i en canvi només tenia un web que vaig fer anys usant la tècnica Flash. El senyor Jobs ( al cel sia ) ens va putejar molt a tot els qui teniem Flash com eina per publicar els nostres treballs. Sobretot tot els qui, com jo, som uns negats en codis. Fa temps que vaig decidir que deixaria la feina de la programació pels qui en saben i jo em dedicaria a la creació visual. Tanmateix necesitava un aparador on penjar els meus projectes. Behance m'ha solucionat el tema, és un portafoli a la xarxa que es pot actualitzar fàcilment i que gràficament fa patxoca. D'aquesta manera no haig d'enredar als meus amics programadors perquè em facin un web. I els possibles clients poden veure els meus projectes d'una manera molt pràctica i funcional. Tanmateix fa molt poc que el tinc penjat i m'agradaria saber-ne la vostra opinió, també seria interessant que em puntuessiu els projectes si teniu temps , m'ajudaria molt de cara a la visualització. Si teniu cinc minuts feu-hi una ullada, gràcies! behance.net/tobuushi-design





1 comentari:

maria ha dit...

M'agraden molt els teus dibuixos i té un fàcil accés als projectes. A mi m'agrada com t'ha quedat.^-^