dimarts, de juny 30, 2015

Des de la meva nova finestra

Cada cop que he canviat de finestra o estudi us he penjat fotos del que hi veig fora, podria ben dir que aquest cop es la vegada que millors vistes tinc, o, almenys les més entretingudes.
Ja fa tres anys de treballo a Kawasaki, una ciutat de la prefectura de Kanagawa tan a tocar de Tòquio com que només haig de travessar un riu semblant al Besòs per ser-hi.
L'estudi on treballo està situat en un vell edifici d'estil soviètic ( per lleig ) que serà enderrocat d'aquí quatre anys. És el que s'acostuma a fer al Japó amb els edificis vells.
La meva empresa ha anat creixent tant que ara ja estem escampats per tres plantes de l'edifici, quan hi vaig començar només tenien llogat una part de la planta baixa.
Des de fa un parell de mesos als meus companys de disseny i a mi ens van mudar a un apartament reformat del sisè pis, i des d'allí tinc les vistes de les que us he parlat.
Ara veig l'hipòdrom!















2 comentaris:

maria ha dit...

Quin espectacle^-^!

amb una taqueta vedrmella al cor ha dit...

Mira que ben entretingut estàs, oi?